Bender

Idag fick jag en födelsedagspresent på posten, och det var inte vilken present som helst! Det var BENDER! Här ser ni honom stå högst upp i Eiffeltornet och titta ut över Paris. 

Image

Fint. Tack Nils.

Image

Förutom att öppna presenter så försöker jag även bli klar med en av våra många betungande skoluppgifter såhär sista veckan på vårterminen. Tur att akvarell är kul och lämpar sig för kvällen medans kemi (är tråkigt och) lämpar sig för dagen. Då kan man ju plugga alla dygnets vakna timmar! De senaste dagarna har dygnets vakna timmar dock i princip varit dygnets ALLA timmar eftersom jag haft snark-syster på besök. Väldigt lägligt när man ändå behöver fler timmar… Nej, ärligt talat blev jag ledsen när hon åkte hem, nästan så jag fick en tår, i ögonvrån. Nu ska jag återgå till uppgiften ”Storgatan i Luleå”, tack för att det finns rolig skola!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar